недеља, 12. септембар 2010.

Nepoznati pisac

TANJA


Odat' cu ti jednu tajnu
Vrijeme si ti
Vrijeme je zena
Ono osjeca potrebu da mu se udvara
I da se klekne pred njegove noge
Kao haljina kad' se rasiri
Vrijeme je kao kosa beskrajna
Ocesljana
Ogledalo koje dah zamucuje i dah razbistrava
Vrijeme si ti koje spava u zoru kad se budi
I kao noz si koji prolazi kroz moje tijelo
Ehhh sto ne mogu da iskazem tu neprolaznu
moru vremena
Tu moru vremena zaustavljenu kao krv u venama
I najgore je sto je zelja beskrajna i....
..i neispunjena
Ta zedj oka kad' ti koracas po odaji
I ja znam da ne treba razbijati caroliju
Puno je gore nego da te osjetim stranom
Da bjezis u mislima izvan nas
I srcem vec u nekom drugom stoljecu
Boze moj kako su rijeci teske
A u stvari je to
moja ljubav iznad zadovoljstva
Moja ljubav izvan domasaja danasnjeg udarca
Ti koja kucas na mojoj sljepocnici kao sat
I ako ti ne dises............gusim se
I po mojoj puti kolebas se i zastajes....
...svojim stopalom.....
Veliku tajnu hocu da ti kazem
Svaka rijec
Na mojoj usni sirotica je koja prosi
jednu sitnicu za tvoje ruke
Stvarcicu koja tamni pod tvojim pogledom
I zato ja kazem tako cesto da te volim
U nedostatku dovoljno jasnog kristala.....
Izraza koji bi ti stavila sebi oko vrata
Ne vrijedjaj se zbog mog prostackog govora
Prosta je voda koja izaziva taj ...
..neugodan sum u vatri...
Reci cu ti veliku tajnu
Ja ne znam
Govoriti o vremenu koje na tebe lici
Ja ne znam govoriti o tebi i ja se pravim
Kao oni koji vrlo dugo na peronu stanice
masu rukom nakon sto su vlakovi otisli
Saka se smiruje tek pod novim teretom suza
Hocu da ti kazem veliku tajnu
Bojim se tebe
Bojim se onoga sto te prati uvecer ka prozoru
I gestove koje ti cinis od rijeci koje se
ne izgovaraju...
Bojim se vremena brzogi laganog bojim se tebe
Hocu da ti kazem veliku tajnu
Lakse je umrijeti nego tebe voljeti
Zato ja sebe mucim zivotom
....Ljubavi moja.....

Tatjani Debeljacki od .....?


Nepoznat pisac,

Hvala za pesmu,

Tatjana